"If you smile at it, the world will be smiling with you, too. If you cry at it, then go ahead because you'll be the only one crying by yourself.."
-Adam Wilcox-

tic toc..

Saturday 19 January 2013

pirah oh pirah

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

sape kenal pirah? bukan pirrrahhhhhhhhhhh y ckp kt org poyo tu.. pirah ni nama glemer kt pntai timur, kalo kt lua pnggil kutu babi.. kalo org puteh pngginl tick.. knal x? ala kutu kucing tue..





kemarin aku kne gigit dengan binatang neh.. sakit wooooo.. sehari sblm tu, dh kne gigit kt blkng.. ak dok raba2 blkng neh, rasa semacam jek.. so, aku kutil la.. ceit!!! pirah rupenye.. aku rasa time neh, aku baru jek kne.. n mmg x rasa sakit.

kemarin, time ak dok belayar internet.. aku dok garu2 kepala.. dalam hati, napa sakit neh...dr smlm lg sakit.. so, ak pn dok raba2 la kepala.. mne tau ad kutu.. haahahahah.. tibe2, ak rasa something ad atas kepala.. so, ak pn tarik la..

waaaaaa... rupe2 ad binatang durjana neh.. aku dengan geramnya, penyet binatang neh smpai  kluar smua isi perut.. puas hati!!! sakit nye.. x yah ckp la.. dh la tmpat y kne gigit 2 bengkak, pastu gatal plak.. ceit!!!

nie, smpai ke saat ak menulis ni pn still terasa sakit..

aku kompius, dari mana dtgnye pirah neh.. kuceng aku smua x dok pirah.. adoi la..

p/s: adik ngn mak ak pn kne gigit...




semua gambar adalah dr enche google

No comments:

Post a Comment

hey hey hey... drop ur comments here...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...